Desperate times call for desperate needs dus we gaan nu even de emotionele tour op.

" />
Laden ...

N°3 Sociaal op social media

Desperate times call for desperate needs dus we gaan nu even de emotionele tour op.

Sinds de Ice Bucket Challenge hebben we niet meer zo’n altruïstische liefdadigheid gezien, al moest dat natuurlijk altijd gedeeld worden op social media. Voor alle duidelijkheid, het gaat hier over de mensen die zich oprecht van hun beste kant lieten zien op social media. 2020 had een verschrikkelijk jaar kunnen zijn maar deze mensen waren een lichtpunt in de duisternis.

  • De mensen die verhalen deelden van hun grootouders die het desondanks alles toch nog goed maakten.
  • De mensen die regelmatig eten gingen brengen bij ziekenhuizen, artsen, verpleegsters en dat verhaal toch slechts eenmaal deelden.
  • De mensen die op social media vertelden dat als iemand uit schrik, geen boodschappen kon doen, zij dat met veel plezier wilden doen.
  • De mensen die in het ziekenhuis lagen en via social media overstelpt werden met berichten van medeleven en beterschap.
  • De vrienden die ‘s middags bij de brouwer een pintje gingen halen en dan ‘s avonds tijdens een groepssessie gezellig gingen opdrinken.
  • De bedrijven die via social media zich soepelder dan ooit opstelden en ver buiten hun eigen mogelijkheden gingen om klanten toch de beste service te bezorgen.

En zo zijn er nog honderden verhalen en initiatieven. Daarom aan iedereen: Merci!

Keer terug naar
de collectie blogs