Brasserie De Bolder


ComM.Rade - Brasserie De Bolder

Riemst, een kleine maar warme gemeente, dat weet Mathy Moens van Brasserie De Bolder. Hij ruilde in 2016 het verre Sint-Truiden om in Riemst zijn eigen horeca-zaak te openen. Hij is werkzaam in de keuken, zijn vrouw neemt de bediening voor haar rekening.

De recensies op Facebook zijn het beste bewijs van de kwaliteit die Brasserie De Bolder aanbiedt. Mensen geven met plezier vijf sterren en een compliment als "superlekker" is nooit ver weg. Het interieur is stijlvol maar huiselijk, de gerechten zijn stuk voor stuk klassiekers maar ze hebben er een eigen draai aan gegeven. Kortom, Mathy Moens heeft het kleine & gezellige van de gemeente Riemst in zijn eigen zaak weten te brengen.



beheer Facebook


De essentie van de horeca blijft uw gasten een leuke tijd bezorgen en verzorgde gerechten voorschotelen, hier kruipt tijd in ... veel tijd. Om het werk te verlichten nemen we de sociale media over en posten gemiddeld drie keer per week de gepaste inhoud.

  • De Facebook-account is de voornaamste vorm van online interactie met het publiek
    • De meest relevante info wordt via deze weg gedeeld zoals openingsuren, gerechten, acties.
    • Sfeerfoto's van gasten en personeel.
    • Linken van de blogs en andere gepaste artikels.
    • Recensies van Facebook vormen een belangrijke maatstaf van de kwaliteit.
  • TripAdvisor dient om gasten van buiten Riemst aan te trekken.
  • Een Instagram-account werd aangemaakt, speciaal voor de foodies

 Alle foto's worden zelf gemaakt, bewerkt, geselecteerd en gepost op de sociale media.

ComM.Rade - Brasserie De Bolder


Een website als een menu


Een stijvolle zaak zoals Brasserie De Bolder verdient ook een stijvolle website. Volgende zaken maken deze website een succes:

  • De huisstijl is doorgetrokken naar de website; wit, zwart en crème zijn de overheersende kleuren. Ook is de strakke stijl overgenomen.
  • Een one pager maakt van alles één geheel, er zijn geen onderbrekingen. Net zoals bij Brasserie De Bolder maken de service, menu en interieur het één totaalervaring.
  • De menu's zijn gescheiden en overzichtelijk te bekijken. Op aanvraag van verschillende klanten en bedrijven zijn deze ook te downloaden.
  • Een contact-pagina maakt online reserveren mogelijk, alsook is de ligging hier duidelijk weergegeven.

Neem een kijkje op hun website

beheer Facebook


"Mannen ... jullie zijn goed bezig! "

- Mathy, zaakvoerder van Brasserie De Bolder -




Bloggen over de Bolder


Een zaak moet iets uitstralen maar ook een verhaal vertellen. Via blogs houden we klanten op de hoogte van de nieuwste gerechten en ontwikkelingen in de zaak. We schreven enkele blogs die op bijzondere reacties konden rekenen. Enkele voorbeelden:

  • Nieuwe gerechten en het verhaal erachter werd via deze weg gepubliceerd, dit gaat van zeetong meunière tot eendenborst in portosaus.
  • Een jobaanbieding wordt hier neergepend en kan vervolgens makkelijk worden gedeeld via de sociale media.
  • Verder werd deze blog regelmatig aangevuld met nieuwe artikels.

Neem een kijkje op hun blog

ComM.Rade - Brasserie De Bolder

Disclaimer

Het gebruik van de informatie op deze website is gratis zolang u deze informatie niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt. U mag de informatie op deze website alleen hergebruiken volgens de regelingen van het dwingend recht. Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van ComM.Rade is het niet toegestaan tekst, fotomateriaal of andere materialen op deze website her te gebruiken. Het intellectueel eigendom berust bij ComM.Rade.

Lees hier onze Privacy Policy

Contact Details

Telefoon:+32 473 35 85 81 | +32 486 96 04 56
Email: info@commrade.be
Website: www.commrade.be

Onze maatschappelijke zetel vind je op:
Maastrichtersteenweg 77
3770 Riemst,
België