Laden ...

Folders verspreiden, goed idee of grote mislukking?

U staat bij uw kopieeraparaat te wachten tot alles is afgedrukt. Hierna volgt er een uurtje vouwen en als dat werkje gedaan is, volgt er de onvermijdelijke tocht langs alles huizen om uw folder binnen te brengen. Achteraf beseft u “ik ben verschillende straten vergeten”.

Heeft u zoiets al meegemaakt?

Dan gaat u onze nieuwste blog geweldig vinden want we leggen uit hoe wij uw flyer kunnen bezorgen bij duizenden verschillende adressen?

Laat u uw drukwerk al bezorgen?

Dan leest u hoe we ervoor zorgen dat we zo voordelig zijn.

Hoe gaan we te werk?

Sla deze alinea niet over want we verklappen hier ons geheim voor een geslaagde foldercampagne. Eerst is er het ontwerp van de folder. Hier laten wij onze klanten vrij in, misschien bent u zelf handig genoeg om uw eigen folder te creëren. Heeft u geen idee hoe u hieraan moet beginnen? Dan is er Roel, ons grafisch talent, die voor u een unieke folder maakt. Natuurlijk moeten deze folders voldoen aan enkele criteria maar deze communiceren we met u als de tijd rijp is. Als het ontwerp goedgekeurd is, laten we deze afdrukken bij de drukker die het best bij u past. We werken met kleine zelfstandigen en grote online drukkers, dus we kunnen de beste prijzen garanderen. Bij iedere drukker heeft u de keuze uit verschillende formaten, papierdiktes, vouwmethoden en afwerkingen. Uiteindelijk volgt de selectie van de passende wijken en gemeentes waar u uw folder wilt laten verdelen.

Is dat alles?

Nee, we geven u advies hoe u uw doelpubliek kunt aanzetten tot actie. We verdelen nooit zomaar folders, we zorgen er altijd voor dat uw (potentiële) klant iets te winnen heeft als ze u contacteren. Dit kan gaan om tijdelijke aanbiedingen, kortingen, extra voordelen of uitzonderlijke proefperiodes.

Ik ben overtuigd!

Neem dan contact op met COMM.RADE voor het ontwerp en de verdeling van uw nieuwste folder.

Ik nog niet helemaal, is print niet dood?

Absoluut niet, maar moest u nog overtuigd zijn, lees gerust even verder.

Vier redenen waar print niet dood is!

  • Met print bereikt u klanten die online niet zo actief zijn. Niet iedereen kijkt iedere dag de Inbox van zijn mails na maar de brievenbus leegmaken gebeurt bijna dagelijks.
  • Een goede folder schiet makkelijk uit tussen de anderen.
  • U besteedt meer tijd, leest langer en onthoudt het beter als de tekst op papier staat.
  • Combineer print met andere kanalen en u wordt zo herkend door uw doelpubliek.
Keer terug naar
de collectie blogs