't Gazetje Vroenhoven

't Gazetje is een waar begrip in Riemst en ver daarbuiten. Eigenaar Guido begon simpelweg als krantenjongen maar breidde al snel uit naar een volwaardige krantenzaak. Sinds 1985 runnen Guido en zijn vrouw Godelieve 't Gazetje, ook de vier kinderen treft men regelmatig achter de kassa. 

Naast de klassieke aanbiedingen van een krantenzaak; tijdschriften, kranten, snoep en drinkwaren, speelt 't Gazetje in op de trends van het moment. Hun eerste grote succesverhaal was het schoolgerief van het merk 'fantasie', eind jaren 80 was dit bijzonder populair. Later volgden nog andere succesverhalen zoals de kipling-tassen, speel-kaarten (denk aan pokémon), Stanley-bet & vaping. Enkele jaren geleden begonnen ze aan een nieuw avontuur binnen hun zaak, broodjes verkopen. Het bleek een gat in de markt en de smoskes, martinos en bicky-bouletjes van 't Gazetje zijn beroemd in heel de streek.

Als testament aan hun vriendelijke karakter stalen Guido & Godelieve beiden de show in het één-programma 'De Grote Oversteek'. Meer daarover vind je door hier te klikken.



Sociale Media

't Gazetje had reeds een Facebook-pagina, ze hadden er zelfs twee maar beiden werden onderbenut. We brachten orde en sturen nu geregeld berichten de wereld in.

Facebook is het belangrijkste kanaal voor de promotie van tijdsgebonden artikels:

  • Wenskaarten en geschenken voor de feestdagen.
  • Eind augustus en begin september komen kaften en schrijfgerief meer in de picture.
  • Carnavalsartikelen in februari.
  • Salades en fruitige smoothies in de zomer.
  • lotto-artikelen wanneer er hogen bedragen kunnen gewonnen worden.

 



"Gewoonweg fantastisch!"

- 't Gazetje Vroenhoven -



Campagnes

Een product of dienst extra in de kijker zetten? Dan mag er al eens een extra inspanning worden gedaan. Voor 't Gazetje deden we reeds enkele campagnes.

't Gazetje is een begrip in de regio en speelt dan ook graag in op lokale gebeurtenissen. De voetbal van de vierde provinciale divisie kijken is voor veel klanten de vaste bezigheid op zaterdag of zondag. Tijdens een match van Kanne - Vroenhoven, konden de supporters de eindstand voorspellen. De uiteindelijke winnaar werd beloond met gratis broodjes.

Één campagne in het bijzonder was bedoeld om in de zomer de broodjes bekender te maken bij het jonge publiek. We gingen voor een Facebook-campagne met het simpele thema 'stel je eigen broodje samen'. Mensen konden eerst een broodje insturen, vervolgens maakte 't Gazetje een eigen top vijf. Deze werd losgelaten op het publiek en mensen konden vrij stemmen welk broodje hun voorkeur had. Uiteindelijk werd een broodje 'sjakie'; kip met satésaus de winnaar. De winnaar ging naar huis met een tegoedbon van twintig broodjes.



Bloggen

Er was al lang een blog aanwezig voor 't Gazetje maar deze werd nooit gebruikt. We bliezen deze nieuw leven in door te praten over hun nieuwste core business; broodjes. De nieuwe artikels konden de bezoekers wel smaken en sindsdien is de blog uitgebreid naar andere onderwerpen. Wedstrijden worden toegelicht, er wordt extra informatie neergeschreven en je vindt er lokaal nieuws. 

Disclaimer

Het gebruik van de informatie op deze website is gratis zolang u deze informatie niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt. U mag de informatie op deze website alleen hergebruiken volgens de regelingen van het dwingend recht. Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van ComM.Rade is het niet toegestaan tekst, fotomateriaal of andere materialen op deze website her te gebruiken. Het intellectueel eigendom berust bij ComM.Rade.

Contact Details

Telefoon:+32 473 35 85 81 | +32 486 96 04 56
Email: info@commrade.be
Website: www.commrade.be

Onze maatschappelijke zetel vind je op:
Maastrichtersteenweg 77
3770 Riemst,
België